0404 特別日子的慶祝

0404是特別日子決定要吃火鍋去慶祝,我見到 openrice 可以訂位,但是要4人以上先可以訂,所以我就早一個月前打電話☎️去預訂101呢間餐廳。
為何選擇呢間101手工火鍋呢~ 是因為有無限量酒精飲品同埋無限時的火鍋時間,仲有香港既夜景睇添~
香港夜景出名靚靚,仲可以係銅鑼灣望向尖沙咀紅磡一帶添,真的好靚呀!
我們叫了餐,點了牛頸脊,沒有 order 海鮮,因為大家都不是太愛吃,所以專攻飲品。
叫了 sex on the beach, volka coke, 紅酒,白酒,真的好好味,連 cocktail 都可以要沒有酒精的,那是非常之好的,因為溝得太多酒精,好鬼容易會上頭架~

職員的服務態度都可以接受,但其實呢,訂了位,是否要人齊先可以進去吃? 講真你們又沒有限時火鍋,呢點我真的好想知道,呢個行為令我對呢間昂貴餐廳,扣了10分啦~😅




留言

此網誌的熱門文章

🐂牛,全部都是🐃牛🐄